keskiviikko 19. marraskuuta 2008

Saigon, here we come

Saatiin tyttöjen kanssa random idea eilen ja siltä istumalta varattiin lennot Saigoniin eli nykyiseen Ho Chi Minh Cityyn etelä-vietnamiin! Tänään illalla lähdetään ja sunnuntaina takaisin. Pääsee vähän shoppaileen:D

Hirveellä tohinalla tässä nyt sitten taas mennään. Tänään aamulla olin opettajien päivän kunniaksi järjestetyissä parteissa lastenkodissa. Niin outoo, että siis minä ja grahamsämpylä oltiin siis kunniavieraita. Lapset lauloivat meille ja pidettiin muutama puhe. Lopuksi ne pakotti mutkin laulamaan ja siinä sitten taas vedeltiin, en tiedä onko keltainen toukokuu yhtään parempi ku se maamme laulu mitä ollaan hoilattu! Sitten syötiin lounas lasten kanssa vietnamilaiseen tapaan. Olin luvannut viedä lapset uimaan jos on hyvä sää, mutta ylläri ylläri taas sataa joten ei voi. Suunnitelma siis muutui ja itseasiassa 45 minuutin päästä mun pitää olla siellä pelaamassa bingoa. Kävin äsken ostamassa niille pennuille jotain pieniä lahjoja sitä bingoa varten. Siistiä. Sieltä kun tulen niin saakin melkein saman tien lähtee lentokentälle, kamat on melkein pakattu, voi että tätä tavaramäärää...

tässä pari kuvaa orpokodista, joita oon lupaillu!
Orpokodin pienimpiä.
Kaikki syövät lounasta yhdessä samassa isossa pöydässä olohuoneessa, joka musta muistuttaa paljon enemmän jotain autotallia...
Autotalliolkkarissa lauletaan vapaa-ajalla karaokea
Tää on oikeesti tyttö, vaikka näyttää ihan pojalta!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mahtavaa että olet saanut tehtävää ja mieluista sellaista! :) Parempi myöhemmin kuin ei ollenkaan.

Mutta tosiaan otta iisisti ettet liikaa kuitenkaan haali. Toivottavasti teitin reissu on sujunut hyvin.

Kaikkea hyvää ja taivaan Isän varjelusta.

-Aamos-

Anonyymi kirjoitti...

Moikka Aamos, sakin oot loytany mun blogin, siistii!

voimia suomeenkin, pian nahdaan!!!
Sannam.